Heb je teveel administratief werk om zelf te doen, maar niet genoeg om hiervoor iemand vast in dienst te nemen?
Of heb je gewoon tijdelijk even handen tekort?
Dé oplossing! Freelance office management!
Of je nu hulp nodig hebt met administratie, voorbereidende boekhouding, planning, e-mailbeheer of andere taken die jouw tijd in beslag nemen, ik sta klaar om je te ondersteunen en jouw bedrijf te ontlasten en zo te zorgen voor een vlotte workflow.
Met mijn ervaring en oog voor detail zorg ik ervoor dat alles soepel en efficiënt verloopt, zodat jij je kunt focussen op wat voor jou écht belangrijk is.
Zowel hybride als remote, tijdelijk of langere termijn. Al vanaf 1 uur inschakelbaar!
Heeft u onvoldoende ruimte? Geen nood! Ik werk zoveel mogelijk remote vanuit mijn thuiskantoor.
Dit alles als zelfstandige, dus zeer flexibel, snel inzetbaar en en kostenbesparend!
Enkel de gepresteerde uren worden gefactureerd.
Kostprijs: 57 €/uur (excl. btw)
(Eventuele verplaatsingskosten: 0,43 €/km)
25 jaar ervaring in allerlei administratieve- en boekhoudkundige taken.
Neem gerust contact met me op als je meer wilt weten over wat ik voor je kan betekenen.
Sinds 1999 werkzaam als administratief bediende.
In de loop der tijd werd dit takenpakket steeds uitgebreider, denk aan facturatie (klanten en leveranciers), voorbereidende boekhouding, betalingen, ...
Met uiteindelijk nu dus een ruime 25 jaar aan opgebouwde ervaring in zowel administratie als boekhouding.